Defnenaz evet canım anlayabiliyorum seni, ben de kürtaj sonrası yumurtlama dönemimi değerlendirdim, pıhtılaşmam var diye erken öğrenmek istedim, adetime daha 4 gün var aslında dün kandan baktırdım, işte o değer yeni bir bebek mi eskiye mi ait bilmiyorum 🤷♀️ birazdan tekrar kandan baktıracağım canım ben, azalma varsa beta değerinde eski gebeliğe ait demekmiş eğer artmışsa düne göre yeni gebelik oluyormuş canım,hayırlısı olsun diyelim