espalp kürtajdan 10 gün sonra değil değil 14 gün sonra adet oldum ben , ayrıca her kadının bünyesi farklıdır ben de adet dönemim 1 ay sonra diye düşünmüştüm ama öyle olmadı , hatta adet olduğum dönemde doktor kontrolümde vardı doktorum da adet olduğunu teyit etti, ben de bir an kürtaj kanaması mı adet kanaması mı bilemedim çünkü kürtaj kanamam işlem bittikten 1 hafta sonra bitmişti . Aynı şekilde doktorların bazıları 3 ay korunma diyor bazıları da 1 adet gördükten sonra tekrar denenebilir diyor, ben de öğretmen olduğum için kurumumun takvimine göre hareket etmek istedim 3 ay beklemek istemedim, tabii bilmiyoruz şuan bu değerin tam olarak ne olduğunu belki de dediğiniz gibi eski gebeliğe ait bir değer bu gün tekrar kan verip değerde artma mı azalma mı var diye takibini yapacağım