Deletedmom133 😂😂 Sanırım rezene içince doğumu tetikleyecek diye mi korktun canım. Yok öyle bişey ya, 1 fincandan fazla her türlü çay iyi değil zaten hamileler için. Ben ilk hamileliğimde de içtim son aylarımda, bu hamileliğimde içiyorum bir fincan çok sık olmasada. Hem çok güzel uyku veriyor hemde vücuttaki o hamilelik stresini alıyor😊