Doğum yapalı Bi 10 gün oldu. İlk gün çok az geldi hatta bu nedenle şekeri düştü mama verildi yoğun bakımda. 5 gün küvezde kaldık ama benim bebeğim 2300 doğdu. Eğer bebeğin normal kilodaysa hiç bişey olmaz korkma. Mamaya gerek bile kalmaz. 7 gün hastanede kaldım çok anne ve çok bebek gördüm. Annenin 1 damla sütü geliyor ama bebeklere yetiyor. Yeter ki 2.5 kilonun üstünde olsun bebeğin
Rezene çayı, hoşaf, meyve suları, tahinler yani kim şu süt yapar derse hepsini içiriyolar sağolsunlar.
Ama en önemlisi bol su içmek ve sütünü elinle sağmak 2 saate bir. Hemşirelerin söylediği bu. Ve inan zamanla sütün artıyor. İlk günler eyvah sütüm yok paniği yapıyoruz ister istemez ama zamana bırakmak en iyisi.