Deletedmom133 AygyulSina yok burda son zamanların ve normal se 2 3 güne gidersin ama benim sezeryan 😉
Deletedmom133 AygyulSina inşallah kısa süren bir sezeryan ile bebeğine kavuşurum 😉hayırlı olsun bebeğiniz
CimKefA Kızlar süt yapması için 7 tane inciri parçalayıp bi tencerede 4 bardak suyla kaynatın, incir suyu da çok güzel süt yapıyo
Deletedmom133 CimKefA gün kurusu kayısı hurma incir kaynatıp püre yapılıyor onunda aşırı etkisi var 😉
Misskaynak Deletedmom133 canm 1 hafta önce doğum yaptım hergün 2 bardak içiyorum doktorum önerdi hem bebeği sakinleştirip rahat uyumasıno sağlıyor hemde sütü artırıyor öncesinde etkisi olmayabilir çünkü süt dediğin şey doğumla alakalı vucuda doğum sinyali gidince geliyo
Deletedmom133 Misskaynak erken dogurcam sezeryanla 1 2 gün önce içeyim demiştim 😀sıkıntı yok mamamız hazır gelmezse veririm 😉
[silindi] Deletedmom133 benim sütüm cokdu sezeryan sonrası bebekler biraz da yorgun oluyor anestezi ile alakalı sanırım ilk gün mama verdiler 2. gün beni sağıp biberonla verdiler sonrasında kendisi tuttu zaten memeyi bende mama vermek istemiyorum dedim ama doktor aç kalmasından iyidir hemen alışmaz demişti
Alarasel Deletedmom133 canm sütün gelecekse gelr su içsn ytr süt için yoksada gelmz yani boşu boşuna bitki çayı ba içme doğmdn sonra içersn
ValideSultan Deletedmom133 rezene doğumu tetikler erken içme sakın. Doğuma 1-2 gün kala süt arıtıcılar var ama sezeryanda bebek zaten enemiyor süt çok artarsa Mastit olursun canım
Deletedmom133 ValideSultan doğumu tetiklese bile normal yapamıyorum ki ben 10 gün falan var 1 2 gün önce içerim olma di yada hurma komposto düşünuyorum
Deletedmom133 Alarasel hiç takmıyorum doğumu bile düşünmüyorum ne olucak biliyorum kendimi korkutmuyorum sadece günümü bekliyorum hayırlısıyla
Deletedmom133 Alarasel malesef zorunlu isteye bağlı değil bebegim dönmedi 36+4 olduk dönmesini beklersek kilolu doğacağı için riske atmıyor 35de 3400 du