prensesinanasi bence acımıyo ya hamilelikte hem tüylerim azaldı hemde acı duymaz oldum ben ağda gerçekten büyük rahatlık uzun süre arkana bakmıyorsun en azından. Hem malum göbeklerden kendi temizliğimizi yapmakta çok zor 1-2 derken alışılıyo bence en güzeli o. Çocuk olunca uğraşmakta zor olacak jiletle, ayda bir kuaför tamamdır ☺️