Tüy yapım zayıf olduğu için jiletlesemde ağda da yapsam aynı kalınlıkta çıkıyor. Şu an 18 haftamdayım diye jiletliyorum tenim çok hassaslaştı ufak bi çimdiklenmeye bile gelemiyorum bi saat acıyor yeri🙄 Son haftalarda gitmeyi düşünüyorum ağdaya 5 dk da alıyorlar zaten size bakmıyorlar bile hiç utanmayın ya da gününüz belli olursa yakınınızdan yardım alın ama ben annemden bile utanıyorum 😬😬 En iyisi kuaför orada olan orada kalıyor birdaha görmüyorsun 😂