Rabia93 canım o zaman gitme seni çok iyi anlıyorum bende babamı kaybettim ama bizim memlekette her seferinde gidemiyorum gittiğimde de kötü oluyorum kötü oluyosan ve şuan da hamilesin etkileniyorsan üzülmemen için gitmemelisin bebeğin için sen uzaktan duanı et Kuranını oku o yerine ulaşır merak etme için rahat olsun