Benim ilk toprağa verdiğim yakınım kendi canım kendi bebeğimdi, ve şuan ki hamileliğimde mümkün olduğunca mezarına gittim kimi zaman ağladım içim rahatladı kimi zaman dualar ettim gönlüm ferah etti , bilgim yok henüzde doğurmadım, yatağa düşmeden önce hep gittim bebeğimin mezarına şuan fırsatım olsa yine giderim