Bencede saçmalık ne alaka. Bende annemi kaybettim beş aylık hamileyim anneler gününde gittim bugün gittim bayramda gidicem fırsat buldukça gidiyorum. Allah korur evlatlarımızı inşallah sağsalim tertemiz alıcaz kucaklarımıza. Onlara karşıda görevimiz gitmek gitmedende olmuyor insanın içi rahat etmiyor