Benim genç kızlık zamanında kalçamda ve basenlerde oluşmuştu.şimdi hamilelikte ne olacak bilmiyorum.sabahları lierac akşamları burt bees mum yağı kullanıyorum.düzenli süreyim de,elimden geleni yaptım ben derim en azından.bol su da içiyorum.umuyorum çatlak olmaz.