Aysegulll 23 haftalık hamileyim 8 haftalıkdan beri bebek yağı mustela badem yağı kullanıyorum sabah akşam ama çatladım hergünde artıyor karnımın o kadar büyümemesine rağmen nasıl önüne geçerim acil yardım edin😞😞
Busranagme Aysegulll bende dediğin ürünlerden kullanıyorum . Bilemiyorum ki 😒 Doktoruna danıs istersen . Her yerine sürüyorsun dmi karnının . Mustelanın kremi ve yagını kullanıyorum ben
Emine24 Aysegulll 20. Haftada üst bacaklarımın ön kısımları çatladı benim de . Kıpkırmızı yırtıklar var şuan 😰 bünye çatlamaya müsaitse kullanılan yağlar kremler malesef tamamen önlemiyor sadece azaltabiliyor. Canını sıkma bi süre sonra beyaz çatlak olunca belli olmayacak 😂 Napalım tek biz mi çatladık☺
Aysun Aysegulll Biraz erken olmuş sanki ben 28 haftayım şimdilik karın bölgemde yok ama bacaklarım çok yırtıldı ne sürersem süreyim yırtıldı 😬karın bölgene de kakao yağı sürebilirsin
Aysegulll Busranagme evet her yerime sürüyorum ama ne fayda doktor fito krem kullan dedi oda çok yağlı kaşıntı yapıyor bıraktım mustelada bir işe yaramadı ismini çok duymuştum 😞
Aysegulll Emine24 en azından artmasın 😂 Benim korkum şimdiden böyleyse 38.40 haftada ne olurum kim bilir
gizemmm Emine24 benimde aynı bölgede kırmızı kırmızı çizgiler çatlaklar oldu gözden kaçırıp o bölgelere yağ ve krem sürmedim ondan oldu 🙁
reflesha ben hicbirsey yapmadim suan catlagim yok 23 haftada ama artik birseyler kullanmam lazim cildim asiri kurudu
Aysun Aysegulll kaşımamaya çalış oda çok yırtılmasına çatlamasna neden oluyor , o kadar çok kafana takma ya bebişini kucağına alınca hiç aklına dahi gelmez 😍
Aysegulll Esrahira bana içerik olarak mustela ile aynı dediler bende mustela aldım işe yaramadı olmazsa onuda deneyeyim
reflesha Aysegulll yarin bakiyim kasinma hissi geldi bana annemde kasima catlak olusuyor demisti ne kadar dogru bilmiyorum
YamacDemirinAnnesi Aysegulll ben doktora danıştım ne yaparsan yap vücudun müsaitse çatlarsın demişti ve her yerim çatlıyo günden güne , bacağımın üst kısmı kollarım göğüsüm göbeğimmm ağlıcam artık nerdeyse 😤😤😤
Aysegulll YamacDemirinAnnesi aynaya bakmak istemiyorum hergün yeni bi çatlak oluşuyor genetik galiba 😞