Hllswm aynn öyle. Yani bu konuda da hatta post açtm bn yaptrcktm ogün gittm sağlk ocağına yapılmıyo burda dedi hast içinde saati kçrdk öyle olunca ve sağlık ocağındads herkese yplmıyor ztn gerekli bişi değil vs diyince annmde hmşire bnm bu arada oda bazı zararlarını anlattı bnde post açtm kafm karştı ordaki arkadşlrn bazışarnn drları da gerkli görmemiş fln iyice aklm karıştı hatta 7 numara gzlk kullnn varmş çocugunn gözünü etkilmş bu yuklme bu şklde olunca bnde böyle bi karar aldm Allah yardmcmz olsn inşAllah bebeğim sağ slm doğrda. Açlk toklk baktrcm ama mutlaka drm da gereklimi diye msj attm sordm ytrli dedi açlk tokluk bu şklde krr verfö bnde Allah pişmn ermesn 🤗🤗