İkinci kez yaptırmanın bir zararı olduğunu sanmıyorum çok araştırdım yediğimiz bir çok şeyin içinde içtiğimiz şekerli su kadar şeker varmış. Bende 2.kez yaptıracm bayramdan sonra . Açlık şekerim 200 çıktı sağlık ocağında şimdi gittiğim hastanede yaptırıcam endoklin bölümünde. Çok yüksek olduğunu söylüyor doktorum diyet falan vericek sanırım hiç düzene uycak bir huyum yok nasıl yaparım bilmem. Acaba diyorum şeker yüklemesi yapılmadan önce 12’den sonra bişiy yiyip içmiyoruz yaa ben yedim 2 dilim tatlı yedim muz yedim gecede kalkıp sürekli su içtim etkilemişmidir ki🙈