Merhaba kızlar.Yaklaşık bir hafta önce şeker yüklemesi yaptırdım açlık kan şekeri 87 fakat tokluk kan şekeri malesef 188 çıktı buda yüksek bir sayı.Doktorum şeker yüklemesi ni tekrar yaptırmam gerektiğini söyledi.Bu durumu yaşayan var mı ? Varsa deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.