cavbella hasret56 programa göre temmuzun ikinci haftası ama doktoruma göre ilk haftası inşallah çok bekletmeden gelir can kızım 😍 zira gün geçtikçe heyecan tavan yapıyor saçma sapan rüyalar görmeye başladım 😂
Kuzeynermin DilanZengin 🙋🏻♀️ Ne güzeeel 🙂 sıkıntılarınız var mı el ayak şişme, ara ara regl sancısı gibi vs 🤷🏻♀️
flzela hasret56 3 temmuz canım benim Allah nasip ederse zaman geçmek bilmiyo kızım olucak Ela bebek 😊
rabia_varolculha Nezahatozen beni ayın 20 si gibi doktor tekrar kontrole çağırdı ama ne nst ye girdim hiç ne de çatı muayenesi falan demediler 25 haftada çatı oldum ufak bı kanama olduğu için ama bakalım bundan sonra ne olacak
Sbnmkls Kahraman35 maşallah 🥰 bende yürüyüş yapınca aynen öyle oluyorum ama ev işine gelince eşim zorla elimden alır yeter diye 😂
Sbnmkls nazliezg benimde 17 aslında kilo olarak boy olarak genel yapısı 35 haftaya uyumlu ama suyu falan normal
nazliezg Sbnmkls aynen benimde.gelişim önde olduğu için uyumlu gitmezse sezeryan olabileceğini söyledi doktorum ya da yırtığın fazla olabilir dedi 🤦♀️ Bi de yazdığınız gibi eskiye göre bi enerji geldi bana da 😀
zeynepsalgarr1 hasret56 nasipse bizimki Temmuz’un ikinci haftası olarak tahmini doğum tarihi ama bakalım ne zaman gelecek 😻
Nezahatozen Sbnmkls ben canım gecende aynı gün hem kapılarımı hem camlarımı sildim bütün evin işlerini kendim yaptım çok şükür bi banyodan korkuyorum onu da yaparım diye düşünüyorum sanki hiç hamile değilim gibi sanirim ondan 2 kilo aldım toplam durmadigim icin
Sbnmkls Nezahatozen maşallah kilo çok güzel 😍 ben baya da kilo aldım yapı gereği birde zayıf hamile kaldım o yüzden sanırım.