benoanne yigitalptb bizimde 20 temmuz ama ben doğumda kararsizim sezeryan olursa daha erken olur muhtemelen 😊
Sbnmkls Kızlar ağırlaşmayan var mı 😁 hatta daha bi canlanan. Hamile değil gibiyim eğilmek dışında herşey çok kolay gidiyor şuan 😬
Sinem21 Sbnmkls ben çok iyiyim eşim kızmasa cam çerçeve dip köşe temizlik yapıcam da izin vermiyor işte😂
Kahraman35 Sbnmkls ben çok iyiyim şimdilik çok şükür . Öğretmenim ve Hâlâ daha çalışıyorum. İş yapınca nefes nefese kalıyorum ama onun dışında kendimi ağır hissetmiyorum. 😍 33.haftadayım.
Nezahatozen Sbnmkls ben canım gecende aynı gün hem kapılarımı hem camlarımı sildim bütün evin işlerini kendim yaptım çok şükür bi banyodan korkuyorum onu da yaparım diye düşünüyorum sanki hiç hamile değilim gibi sanirim ondan 2 kilo aldım toplam durmadigim icin
aylaacetin Sbnmkls ben öyleyim bitek göbeğim var ama o bile ağırlık yapmıyo baya hafif hissediyorum kendimi çok şükür 😁
Sbnmkls Sinem21 Aynısı benimde başımda 😁 ama iyi oluyor yaptırmadıkları çok güzel cam silebiliyormuş mesela 😆😆
Sbnmkls Kahraman35 maşallah 🥰 bende yürüyüş yapınca aynen öyle oluyorum ama ev işine gelince eşim zorla elimden alır yeter diye 😂
Aysaa12 hasret56 16 Temmuz görünüyor bizimde ama ya nasip bakalım Müberra hanım ne zaman gelmek isteyecek 🥰
Sedef-345 Kubra1987 benimde normal Doğum tarihim 11 Temmuz . Ama bu gidişle erken doğucak. Dünden beri karnımda sertleşme var:/ bebeğim oynuyor ama endişe ediyorum
Sbnmkls nazliezg benimde 17 aslında kilo olarak boy olarak genel yapısı 35 haftaya uyumlu ama suyu falan normal