hasret56 aa temmuz hep erkek galiba😁 benimde oğlum olcak🐥💙 Dün kontrole gittik 1-21 temmuz arasına verdi doğumu 29 haziranda da kontrole çağırdı istersen 1 temmuzda gel dedi. Çoook aşşıırı sıcak ölüyorum resmen durduğum yerde terliyorum😥bir an önce doğurmak istiyorum 😁eşime yemek götürüyorum dükkana her gün oruç tuttuğu için valla allah affetsin ramazan bitiyor diye seviniyorum açıkçası çünkü yolda çok sıcaklıyorum😥birde eşim kot ceketsiz dışarı çıkarmıyor 😡iyice havale geçirecek gibi oluyorum😁