Aysgrl hasret56 benim 5 temmuzda 40. Haftam doluyor eğer normal doğum için uygunsa her şey doktor son 17 Temmuza kadar bekleriz dedi bakalım 38.haftada catı muayenesi yapıcak sonra belli olucak 🤗
Seher__ Sedef-345 benimde 11 temmuz dedi ama diyorum ya canım dün sordum 1 temmuzdan sonrami bekliym diye 20 hazirandan sonra beklicez dedi ben şok 😂😂
Sedef-345 Kubra1987 benimde normal Doğum tarihim 11 Temmuz . Ama bu gidişle erken doğucak. Dünden beri karnımda sertleşme var:/ bebeğim oynuyor ama endişe ediyorum
Kuzeynermin Sryilknr ayyy sizde mi 8 temmuz🙊🙈 takvimde 40. Hafta 8 temmuz ama bakalım ne zaman olacak🙊 el ayak şişmeleriniz oluyor mu
Bahar12_anne Benimde 23 temmuz son görünüyor ama 12 temmuz gibi alırız dedi dr um, 5 aylıkken doğum sancılarım başlamıştı tedavi gördüm,2 gündürde karnım sertleşiyor sık sık,bayram tatilinden çok korkuyorum
meryemm_demir Temmuzun 10undan sonra İnşallah benımde ne kadar çok Temmuz Kraliçesi varmış ☺️ Hepimiz sağlıkla kucaklarız inşallah 🥰
LinaPrenses hasret56 28 temmuz diyo ama baklim kuzucum bekliycekmi ablasida 24 temmuzdu 9 d dogdu bu premseside erkn bekliyrm insallah Hayrlisiyla...
Hllslck Temmuzun ikinci haftası 39. Haftada alırız dedi. Günü önceden doktorunuzla mı karar veriyorsunuz kızlar bayram dönüşü randevum var 34. Hafta oluyor gün verir mi
Gokkusagivemucize 25 temmuz gözüküyor ama erken doğum riskinden yatıyorum. 38de gelse çok mutlu olurum. Hiç iyi hissetmiyorum şu ara