hasret56 Temmuzun ilk ya da ikinci haftasında doğum yapan var mı 😍😍 ben çok heyecanlıyım sağlıkla gel can oğlum🤲
Melikeyildiz Benim uygulama 23 Temmuz diyor bakalım hayırlısı ile gelir inşallah benimde can oğlum 😍😍
Pregnantmom hasret56 uygulamaya göre 21 temmuz ama beklermi bilmem 🤷♀️ zaman cok hizli geciyor heyecan stres yetisebilecekmiyim telası havalarda alev alev 😂
Seher__ hasret56 11 temmuz görünüyo benim canım ama doktorum 20 Haziran'dan sonra bekleyebiliriz artık dedi😂😂
Betusunannsi 22 temmuz bebisimin görünüyor. Ben de 26 temmuz dogumluyum 😁 bakalim belki benimle ayni gun dogar evladim 😍😍
Kahraman35 hasret56 benim de uygulamaya göre 20 temmuz ama doktor daha tarih vermedi. Normal istiyorum ama sezeryan olursa daha önce olur gibi bilemiyorum. Temmuz 1 - 20 arası gibi düşünüyorum. Neyse işte heyecanliyim çok.. gün geçtikçe daha çok 😍😍😄😄😄😎😎
ebrarmom08 hasret56 temmuz 15 16ydi en son beklicegmz tarih ama doktorumuz 37 ye cekelim dedi. Bu ay sonu dogurablrm yni 😬