Tatlım benimde 2 kaybım oldu.Geçtiğimiz haziran kürtaj olmak zorunda kaldım doktorum bir sürü test yaptırdı.Trambofili paneli diye bir test var kanındaki pıhtılaşma durumuna bakılıyor.Benim pıhtılaşmam çıkmıştı allahtan tedavisi var hamile kalır kalmaz kan sulandırıcı iğneye başlıyorsun.Kürtajdan düşükten sonrada öyle aylarca beklemenize gerek yok.kürtajınn üzerine bir adet geçirmeniz gerekiyor.kürtajımdan 4 ay sonra hamile kaldım hemen iğneye başladık şuan 27.haftama doğru gidiyorum.Bazı gebelikler zor geçiyor zor kazanılıyor.Bu olay benim başıma neden geldi demek yerine bunun üstesinden nasıl gelirim diye düşünmek gerek:)