Selam12 canım aynı durumu yaşadım seninle ilk gebelik kimyasaldi ikinci gebelikte 10.haftasında düştü vakumlu kürtaj ile aldılar ..Doktor 3 ay korunmami istedi ve düşüş sebebleri için kürtajdan tam 40 gün sonra gel dedi gittim kan verdim genimde pıhtılaşma çıktı bu yüzden düşmüş bebişlerm, şimdi yine hamileyim her gün iğne vuruyorum 24 haftalık olduk senin bu testlerine baktım da enfeksiyon a falan bakılmış yani normal hormon testlerine bakmışlar bence bi hematolog bölümüne gözüküp şikayetini söyle ve testleri yaptır sonra gebelik çalışmalarına başla Allah yardımcın olsun