Selam12 canım merhaba. Bende 9+5 te kalp atışı durduğu için mart ayında kürtaj oldum. İlk öğrendiğimde ki üzüntüm, ultrasondaki görüntü gitmiyo aklımdan. Ama hayırlısı böyleymiş diyorum. Allah sağlıksız bit evlatla ömür boyu sınamadı diyorum🙏🏻 Şimdi yine hamileyim. Kürtajdan iki kere adet oldum, martta ve nisanda. doktorum bana hiç korunma vermemişti. Eşim nisanda bedelli askerliğe gittiği için biz nisanı değerlendiremedik bile. O yüzden aslında değerlendirdiğimiz ilk ay hamile kaldım ben. Allah sanada tez zamanda sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin🙏🏻