Canım üzülme,benim de ilki kimyasaldı,ikincisi kalp atışı olmadığından kürtaj oldu,ilk zamanlar çok üzüldüm,ama şu an içim rahat,ben kürtaj olalı 32 gün oldu,ben hiç korunmadım zaten öyle çok kolay hamile kalan biri değilim,anca 3 ayda bir,korunmadım bugün ilk adetimi oldum,şöyle düşün sen canlı canlı bir bebeği aldırmayacaksın,Allah nasip etmemiştir,veren o alan o,Rabbim kucağımızı doldursun,şakın üzülme ,Ama inşallah kalp atışını duyarsın canım..