Merhaba,Allah acınızı hafifletsin en hayırlı zamanda kucağınız dolsun inşallah.
ben de biri 18 haftalık,biri 8 haftalık iki melek annesiyim.İlk üç aylık düşüklerde embriyonun sağlıksız olduğu için vücuttan tahliye edildiği,sağlıklı döngü olduğu söylendi bana da hep.Sizin iki kaybınız da erken dönem,mutlaka genetik test ve sperm analizleri yaptırmanızı öneririm.Hamile kalabiliyor olmanız çok büyük şans, döllenmenin neden sağlıklı olmadığını bulursanız sonu da güzel olur inşallah.Spermle ilgili bi sıkıntı çıkarsa keçiboynuzu kürleri bize çok faydalı oldu.Aklınızda olsun.