Selam12
Canım en yakın zamanda genetik test yaptır bende senin gibi bir kayıp yaşadım bu şekilde kalp atışını hiç duyamamıştık hatta biz sonra genetik test yaptığımda kanpıhtılaşması sıkıntısı olduğunu öğrendim şimdi 10+2 haftalık hamileyim ve yaklaşık 4. Haftamızdan beri kan sulandırıcı iğne kullanıyorum göbekten 9 ay boyuncada bu şekilde devam edicek inşallah bir sıkıntı çıkmaz bu sefer 🤲🏻 Ama kesinlikle baktır bu kan pıhtılaşmasına sıkıntın bu olabilir kolay bi şekildede çözülüyo çok şükür rabbim bir daha yaşatmasın inşallah canm 🤲🏻🤲🏻