Mumsy Bende de var ayak yanması geceleri özellikle uyutmuyor ama şekerle alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü ben evlenmeden önce de yazın ayaklarımın altı yanardı hep buz koyardım rahatlamak için bu zamana kadar hiç şeker çıkmadı bende benim annem de öyle yazın ayakları yanar uyuyamaz çok şükür onda da şeker yok başka bişey ile alakalı bence bu 😊