Hllswm Aysingeldiislerdegisti yok cnm daha 22 haftalıgım aclık tokluk bakıldı sadece toklugum 1 saat sonra 93 çıktı
Aysingeldiislerdegisti Hllswm açlık tokluk şeker hastalığını teşhis etmez hele gizli şeker varsa sadece yüklemeyle anlaşılır bence doktoruna söyle tedbir almak önemli
Mumsy Uzimm yok canım ne olacak eczaneden alıyorsun zaten şekerle ilgili bir durum değil fazla kan basıncı aradım doktoru ☺️☺️ Korkma o yüzden
Mumsy Aysingeldiislerdegisti söyledim canım bakıldı bir sorun yok fazla kan basıncı ayak vücûd avuç içlerinde ödem ve yanma yapıyormuş şekerime bakıldı ama benim bir sorun yoktu sanmam o yüzden kalsiyum olabilir belki oda yapıyormuş
Hllswm Aysingeldiislerdegisti canım ben saglıkcıyım biliyorum bu söyledğin seyleri ama haftam daha küçük oldugu için bu haftalarda aclık tokluk yapılması öneriliyor en erken 24te şeker tarama testi yapılıyor 50mgr şekerle onda sorun çıkarsa 100mgr şeker yüklemesi yapılıyor benim yaz aylarında gebe değilkende ayaklarımın altı cok yanardı bu sene erken basladı sadece ins şeker filan cıkmaz 😣🙏
Sinemdenizci Ben de aynı dertten muzdaripim aylardır hem de. :( doktor dedi ki menepozlu bir kadın gibisin adet olmadığın için. İnşallah Doğumdan sonra geçecek :( klimasız uyuyamıyorum üstüm örtülü ayaklarım açık uyuyorum klima ayaklarıma üflüyor :(
Mumsy Sinemdenizci aynen ama bak su arkadaşın dediğini yaptım suan çok rahatım güneş sonrası dolapta vardı hemen sürdüm geçti bir dene derim çok memnun kalacaksın 🤩💐
Mumsy Uzimm Nft espalp kalsiyum da olabilir fazla ekmek şeker tüketimi de olabilir belkide hiçbirşeyde olabilir 😁
PnrGg Mumsy kaç aylıksın canım. Benimde hem yanıyor hem şişiyor ayaklarım. Baya sıcakladı hawalar ondan sanırım ayaklarımın altı yanıyo
Calimeros Mumsy bende aynı dertten muzdaribim aşırı ödemim var ellerim ayaklarım şiş ayaklarım yanıyor ellerim karıncalanıyor fırsat buldukça uzanıyorum yatıyorum ayak yanmam içinde çoraplarımı ıslatıp giyiyorum sakinleşiyor yanmam geçiyor
Mumsy Calimeros öyle de yapma canım üşütebilirsin😬 dolaba soğuk olması için lısyon koy onu soğuk soğuk sür çok iyi geliyor ❤️
madl41 Mumsy bende çok araştırdım iki gündür akşam yemekten sonra başlıyor ve uyutmuyor o derece ayaklarım yanıyor daha 15 haftalığım .Soğuk suya tutunca rahatlıyorum ama öyle yapınca da kabız oluyorum😔😔