Tugbanur çok şükür canım bende de şeker sorunu yok yani düşük çıkıyor o sorun var mesala sabahları çok sinirli uyanıyorum herkesi kesmek istiyorum gerçi evde eşim var sadece işe gitmeden yakalarsam hıncımı alıyorum gitmişse kendi kendime kavga ediyorum bende böyle delirdim 😂😂😂😂