pptya01 canım tüm mesajları okudum ve çok üzüldüm durumuna. Ah vah desek ne işe yarar. Birkaç öneride bulunacağım. Madem kayınvaliden yanında, onunla en iyi şekilde idare etmeye çalış. Anne acıktım çok uykusuzum ne yesek ne yemek yapacaksın de.. aç kalma hem kendin hem bebişin için. Eşinle konuş dışarıdan falan yemek söylesin önce bu yemek sorununu bi halletmen lazım ayakta durabilmen için. Anneni ise takma lütfen kafana senin en çok yardıma muhtaç olduğun bi dönemde annen babanın hele ki hastanedeki yaptıklarını okuyunca şok oldum 😱 dizi film anlatır gibi... yani annene üzülüp kendi canını da sıkma, şuan bitek bebiş ve kendini düşün, ileride düzelir yine ilişkiniz inşallah💓 dua edeceğim sana