pptya01 allah sağlıkla büyütmeyi nsdip etsin bebeğinizi. Keşke bunca şeyi yaşatmadaydı aileniz size. Allahtan eşiniz gibi bir adamla evlisiniz ki, hep destek olmuş size. Dolduruşa getirmek istemem ama yerinizde oldam anneme kimin hassas durumda olduğunu gösterir, yeni doğum yapmış halimle bana bunları yaşattığı için asla affetmezdim. Kimse kusura bakmasın annem babam olmaları rezillik çıkarıp hayatımı berbat etme hakkı vermiyor onlara. Yazık insan evladına acır, kız loğusa ağrısı vardır, sütü kesilir vs diyeceklerine durmadan cazgırlık yapmışlar. Çok üzücü.
Kayınvalideniz yine merhametli davranmış. Onları kırmayın onlar destek olsun en azından. Anneniz bu kadar fevriyse iki güne gelir, yine bir sinirde ortalığı yıkar olan size olur.