pptya01 bebeğiniz hayırlı olsun, umarım herşey düzelir. Ama annenizin yaptığı edepsizlik olmuş biraz, kimse kimseyi aramak zorunda değil oraya sizin için gelmemiş resmen kavga dövüşe gelmiş. Ne hissettiğiniz ne yaşadığınız umrunda olmamış resmen. Bilmiyorum çok garip yani insan evladı bu haldeyken başka şeylerin derdine nasıl düşebilir ki. Onlarla konuşmazsa konuşmasında size nasıl yapabilmiş bunları nasıl yalnız bırakabilmiş anlamsız. Yani belki kızacaksınız ama herkeste annelik duygusu olmuyor işte konuşma şekli bile edepsizce, eşinize görümcenize gerizekalı demesi fln.. Sizin yerinizde olsam ben birdaha görüşmezdim..