hunilimom merhaba,38+2 deyim bugün çatı muayenesi oldum ağrı olmadı,lekelenme falan olmadı...Bebek baş aşağı pozisyonda fakat rahim henüz doğum için hazırlık yapmaya başlamamış...o yüzden lekelenme; açılması olan ve rahimde de incelme başlayan kişilerde olabilir diye düşünüyorum.