hunilimom Burda okuyorum muayene olunca lekeleme olmuş nişanı gelen olmuş hemen mi geldi acaba yoksa bi kaç gün sonra mi bende dün oldum ama leke felan gelmedi daha herkeste leke geliyor mu acaba
seyda3838 hunilimom yok canım kişinden kişiye degisiyor birazda çok abartıyorlar bende ne ağrı ne nisan ne akıntı hiç bişey.olmadi
hunilimom seyda3838 bendede hiç acımadı sadece öyle oldugu için utandım ama muayene sırasında hiç acımadı valla ama leke de gelmedi acaba bende mi sorum var diye düşündüm
Hacerdogan Merhaba bende 33. Haftalıgım geçenlerde muayene oldum ama dediğiniz gibi ön yargılı gittim çok abartılıyor hiç hissetmedim bende leke falanda olmadı 3 gün oldu. Sıkıntı olmaz hiç sıkmayın kendinizi düşünmeyin :)
hunilimom Hacerdogan evet bende çok on yargılı gittim korktum felan ama hemen bitti benim de hiç açıklığım felan yok ya acaba dedim ondan mi gelmedi
Hacerdogan Esmanur96 hayır benim idrarda protein kaçağı sıkıntım var tansiyonum yükseliyor bazen bu yüzden doktorum yapmak istedi.
hunilimom Nezahatozen bana 38 de yaparım dedi yapmadı 39 da gittim dün yaptık ni dedi yok dedim dogumhanede baktılar
Hilalbusra hunilimom Evet ben de burda öyle durum yaşayanlar gördüm okudum fakat ben de 24 mayısta gittim muayene oldum 1 hafta geçti üzerinden hiç bir şey yok gelesi yok 🤣🤗👼🏻