hunilimom Leyliiii amin canım inşllah sadece kendini kasma inan hiç acılı bir durum değilmiş boşuna korkmusum😁
Krispiim16 hunilimom bende oldum canım o kadar abartılacak bişey değil bence burda okuduklarımız yüzünden tedirgin oluyoruz kasıyoruz kendimizi 😂
hunilimom Krispiim16 aynen öyle aşağıdan yukarı çıkana kadar çok stres yaptım bitti aa dedim bumuymus😁 boşuna telaş etmisim
Senemhifa hunilimom anladım canım o zaman özelde doktorlar yapıyor benim de keşke ebe yapsaymış MaşAllah ne güzel Salı günü 40 hafta doluyor o zaman devlete gideceğim mecbur açıklık ilerlemiş mi diye bakılacak inşAllah ilerlemiştir