minikmucizem1_ ben bir kere geçirdim sonrasında korktum tekrar olmaktan çünkü tüpümü aldırmadım iğne ile sonlandırmıştım o zaman da da doktor tekrarlama olasılığın yüksek demişti. Ve bi doktor araştırdım yumurta takibi yaptırdım. Daha önce kimyasal gebelik birde dış gebelik geçirdiğimi belirttim oda kan tahlili falan yaptırdı zaten genetik testimi de ben ayriyetten gitmeden önce bi devlet hastanesinde kendim yaptırdım kan pıhtılaşması çıktı şuan hergün hamile olduğum için iğne yapıyorum sende ilk önce bi araştırma yap hamile kalmadan önce . Çünkü sağlıklı olması senin açından iyi olur Beynenn de yorulmamış olursun.