minikmucizem1_ Birkaç doktora gittim olumsuz konuştular hormon değerlerim yüksek çıkıyordu hamilelik şansı az diye yorumladılar. Ben de deneyeyim dedim hemen oldu çok şükür. Sadece birkaç kez soğan kürü ve bitkisel çay içtim aslan pençesi, civan perçemi falan ama düzenli içmedim birkaç kez sadece. Rahim filmi tekrarlayan dış gebeliklerde istiyorlar sanırım benden istemedi doktorlar. Dış gebelik her gebelikte olabilecek bir durum önlem almak mümkün değil dedi bir doktor. Tekrarlamış ama sizin belki yapılabilir doktora danışmak lazım.