nurmerve canım ben adetten 4 gün önce testte öğrendim ertesi gün gittim kan verdim 59 çıktı sonra başka doktora gittim 67 mi ne çıktı. Doktor farklılık olabilir laboratuvardan laboratuvara dedi 3.gün sabahına aralıklarla vermeye başladım 112 derken 589a kadar gördüm. Adet sancısı gibi sancı cektim kahverengi lekelenme oldu sancıdan sonra. Akşamınada kanamaya döndü yoğun değildi ama canlı kırmızı olaraktı. Tüplerde yada içeride görünmedi çok erken olduğu için rahimde kanamada yoktu ama doktor sağlıksız artış dedi hep bizde riske atmamak adına sonlandırdım belki acele ettim değerim düşüktü beklemeliydim diyorum ama bekleseydim benim ölümüme de sebep olabilirdi diyorum. Nasipten öteye gitmiyor herşey Allahtan.