Alarasel valla alkol konusunda benden farklısınız ben hamile olmadan önce şişelerce içen biriydim ve bu yüzden karaciğerimde yağlanma oluşmaya başlamıştı en son tedavi görücektim o derece çok çok çok çok fazla içiyordum.. sonra bi baktım hamileyim,sonra doğum yaptım 3 ay önce . Yaklaşık 1.5 senedir hiç içmiyorum bi tek doğum günümde 2.5 aylıkken kırmızı sarap içmiştim doktor izni ile