0biranne kesinlikle katılıyorum.. Ben de çok içmesem de içiyorum. Karnımı okşarken severken kendi kendime düşünüyorum boşver sene gercekten düşünsen sevsen içemezsin sigarayı yavrun için bırakmıyorsun da hiç iyi bir anne değilsin sen diyorum kendime. Ve her içişimde öyle vicdanım sızlıyor ki doğursam da rahatca icsem diyorum çok üzülüyorum.. Ama gerçekten bırakamıyorum bağımlılık öyle kötü bir şey ki Allah affetsin..