Naz33 Esraaktg3 gebelik süresi boyunca bir paketi iki günde bitiyordum 3 aylık kızım oldu bi sorunu yok çok şükür şimdiye kadar (örnek olmam istemem tabi)
Asiacr Naz33 benim ablamda icti birsey olmadi cok sukur dedik sonra astimi cikti. Oyle olmuyor gorunuyor ama illaki oluyor. Insallah size olmaz.
0biranne çocuğun hayat boyu çekmesi muhtemel sağlık sorunlarına zemin hazırlamaktır, hem de onu en çok seven biri tarafından! insan kendi çocuğuna kazık atar mı, bu eylem o anlama gelir işte!
Fasulyeveannesiii 0biranne elbette savunmuyorum herkesin kendi iradesi ama bi tanıdığım hayatı boyunca sigarayı eline almamış normal bi ev kadını köy hayatı yaşıyor sağlıklı besleniyor 3 çocuğu var ikisi alerjik bronşit yani olacak oldumu herkeste oluyor hiçbir anne bilerek veya bilmeyerek çocuğuna zarar vermek istemez uzaktan sallamak kolay oluyor ama insanlar alışkanlıklarından kolayca vazegecemiyor herkes kendi bildirme isterse yapar kimse kimseyi yargılayamaz sigara içiyor diye kötü anne sayılmamalı bence
Alarasel 0biranne yani katılıyrm keisnlkle kimseyi kınamam ama bnm fikrimde insn çocuguna bu kadr dumanı göndermemeli yaa içeri gidiyo baya ne biliyim yapmamak lazm
Asiacr 0biranne birde sunu anlamakta zorluk cekiyorum elbette herkesin kendi hayati kendi cocugu basina ne gelirse kendi ceker yasar ama ben ictim annem icti birsey olmadi. Su icmedi cocugu astim bronsit. Tabiki bazi hastaliklar kendi kendine olusur ama cogu hastalik tetikleyici etkilerle meydana gelir. 1 tane ilac birsey yapmaz icersin ama hangi akli selim 1 kutu ilac icmeye cesaret eder ki. Bilir ki zehirlenecek. Insnaoglu boyledir yanlisa kilif uydurmak isine gelir. Kendisi sigara icer ama cocugu buyur sigara icmesine musade etmez.. etmeli nasilsa simdiden alisti bile.
Esramese Hsnanr Fasulyeveannesiii benim annem 5cocuktada cay kahve sigara hic kesmemis kesememis aksine cogaltmis hepimizde cok saglikliyz hayatta hersey bahane birazda
Tubaaa-91 Bende içiyorum ne kadar azaltmaya çalışsamda iradem bu konuda çok zayıf sanki daha çok içme dürtüsü vuruyor. Belkide yaptığımız çok yanlış ama Aşırı derecede stres e sokuyor
0biranne Fasulyeveannesiii 15 yıldır sigara içiyordum hemde 1 paket olmayınca evdeki kül tablasından yarım kalanları tekrar yakacak kadar tiryakiydim ve şuan 9 haftalık hamileyim duyduğum ilk gün bıraktım benim iradesizliğimin bedelini neden günahsız bir yavru çekecek ne büyük bir haksızlıktır bu günahsız bir yavruyu o pis Zehire mahkum etmek ne haddime evet sigara içenlerin iyi bir anne olduğunu düşününmüyorum kendi çocuğunu kendi iradesinin zayıflığından koruyamayan bir anne çevreye karşı nasıl koruyacak
ikimelekannesi___ Zeynepasya24 bende senin gibiyim canım 3o 31 haftalık oldum içmeye başladım tekrar iki haftadır önceden hafta 1 yada 2 falan içerdim şimdi günde 2 3 5 taneye çıktı
Rosejollymoon Bende önceden 2 gümde 1 paket içerdim hamileliğim boyunca dayanamayıp toplamda 10 tane filan içmişimdir. Çok keyifli anlarda. abartmaya gerek yok bence yarım paket filan yapmayın arkadaşlar yaaa 😔😔 yazık valla bebişlere. 38 haftamdayım bu arada
nilmur0 gulertkn ben de bir ya da bir buçuk ama eşim çok kızıyor. 34 haftalık oldum dün içtim son içmeyeceğim artık 1 ay kaldı onda bari dayanayım
Masalmila İstenilince bırakılıyor ya irade meselesi bende tiryakisiydim doktor eşimle ikimizede hiç sıkılmadan bunalmadan konuştu o çoçuğa ne kadar zarar verdiğinin farkındamısın dedi bende dedim ki peki bırakayım doğurduktan sonra içerim 😀oda bana dediki yine Bi farkı yok içiceksin sonra gelip o çocukla öpüp ilgileneceksin oda minicek ciğerlerine o kokuyu çekicek birşey olursa Allah korusun o sigara kurtarıcakmı çocuğunu dedi sonra eşimle ikimizinde kafasına dank etti ilk haftalarımda bir bıraktım 30 cu haftamdayım hiç içmiyorum içmicemde iradem yüzünden yavruma zarar veremem kızım herşey den daha önemli bence isteyen herkes bırakabilir
Kovaburcu Masalmila ay bende içerim diyordum emzirme süresi bitince 🤦🏻♀️Hiç böyle düşünmemiştim inşallah cnm istemez tiksinirim 3 aydır içmiyorm içmemde ama canm istiyor
Alarasel Naz33 😃😃😃😂😃😃😂😂😃😃😃yıllardır bu sigara postlarındaki insnlar ani bekliyosu🤣😂😂🤣🤣 alkol içinde aynı şeyi söylermsn acaba😂🤣🤣🤣😂😂😂