Nagihanbayrktr benim eylül 19 🥰 ablamın şuan 6 aylık kızı var ve benim de kızım olacak şuana kdr hiç kıyafet almadım. O kadar çok eltimden ve ablamdan zıbın atlet ve alt üst takımı geldiki çantalar dolusu var 🙈 ben kıyafet alıpta müsriflik yapmıcam valla. Ablamdan gelenler ztn yepyeni eltimden park beşiği ana kucağı puset oto koltuğu geldi. Ablamdan da ilk 6 aya kdr sallanan beşiğini alacam odama süslü peşik zaten. Bu konuda şanslıyım 😇 ben artık ihtiyacı için gerekçeler alacam biberon bez gibi şeyler işte. Bi de gardırop alacam özel bi oda yapmıcam 2 yaşlarına gelsin genç odası olacam ona daha mantıklı benim için