Nagihanbayrktr Benim de eylül sonu bebek arabası aldık sadece 3 yaşında bi oğlum var onun bebeklik kıyafetleri var o yüzden çok almıcam kıyafet ama küvet şampuan bakım yağı anne yani beşik falan duruyor bayramdan sonra alışverişe başlıcaz inşallah bi aksilik olmazsa bana kalsa hemen herşeyini almak istiyorum ama eşim durduruyor beni 😊