Nagihanbayrktr 21 eylül görünüyor bakalım🙏🏻 Bir iki tane alt üst takım tulum aldık sadece ve banyo küvet takımı aldım, iki paket büyük boy bez aldım 3 aylık, kıyafetlerini sona bırakmak daha mantıklı bebeğin kilosuna gidişatına göre alacağım çevremde yenidoğan kıyafeti alıp bebeği kilolu olduğu için hiç giydiremeyenler oldu, şimdi de nevresim takımlarını ve şampuan ıslak mendillerini alacağım bakalım ☺️