mrsdoruk guler27smsk_ oh maşallah 🧿 temmuzda dogum yapacakların sanırım yarısından cogu erkek bebek bekliyor gibi 🥰
Esmapnr guler27smsk_ 33+3 haftalığım 3 gündür sancım kasılmalarım oluyor Doğum korkmuyorken korkmalara başladım
Nurrrrr ✨ Allah yardımcınız olsun kızlar bende Temmuzda doğurdum oğlumu felaket sıcak ayındayız ama sakın sıcaktır diyip kıyafetlerinizi eksik koymayın terlik patik bile koyun çünkü doğumdan sonra üşüyorsunuz 🦋 Sağlıkla doğurun İnsallah 🌼
rabia_varolculha guler27smsk_ tam olarak nasıl oluyo o sancılar acaba kasılma falan ilk doğumum olacak tecrübesiz oldugum için 🙈😊 ben de 33 üm tam bugün yarın kontrolün var ama
Tubabulat2018 Melikeyildiz bende de altta baski oluyordu ve hemen tuvalet ihtiyacı geliyordu bebegimin hareketlerini asagida hissediyirdum ve bugun muayenem vardi bebek asagidaymis canim sende bi doktora gorun bence neolur neolmaz Allaha emanet bebeklerimiz.
Medine55 guler27smsk_ 32+3 bizde bende çok olmuyor canım ama ishal başladı bende bundan korkuyorum erke Doğum habercisimi diye yarın kontrolüm var bakalım ❤️
Msl_ege guler27smsk_ ben de 33+4 üm. Belimde karnımda kasıklarımda adet sancısının tıpkısının aynısı var 2 gündür . Serviksim kısa benimde 22. Haftadan beri erken doğum riskiyle bugüne geldim ama bu ayrılar normal sanırım . Benim kasılmalarımda çok sık oluyor . Ama düzensiz hepsi
Tubabulat2018 Melikeyildiz bencede sor ihmal etme Allaha emanet eger oyle ağri filan oluyorsa uzun yolculuga bile çıkma derim.
Melikeyildiz Tubabulat2018 mecburum normalde osmaniye de yim 2 aylığı na izmit e geldim dogumum orda olacak bayramda abimin nişanı var nolacak bilmiyorum