Anneyimmmmm guler27smsk_ bende 31.haftamfayım hiç bilmiyorum acaba o kasılmalar rahimde mi oluyor benimde göbeğim çok kasılıyor böyle dirseğini bacağını dayıyor muş gibi ama kasılma rahimde olan kasılma değil mi 🤔
Melikeyildiz Tubabulat2018 mecburum normalde osmaniye de yim 2 aylığı na izmit e geldim dogumum orda olacak bayramda abimin nişanı var nolacak bilmiyorum
Eelmasss 32+1 deyiz hiç yerinde durmayan oğluşum var çok ayakta durur yorulursam ağrım kasılmalarım oluyor onun dışında düzenli bir ağrım yok
hafsam_omerim guler27smsk_ kızlar bende 31 haftalığım ama bebeğim ultrasonda 32 haftalık çıktı birde başı yukarda dönermi acaba sizin bebekler ne zaman dönmüştü
SeymaTevfik guler27smsk_ 34 bende ya Geçen yürürken felaket sancılar girdi kaburga batması da yasiyorum burun kanaması tansiyon ne ararsan var inşallah 37 38 gibi gelir daha fazla dayanamıyorum çok zor geçiyor