Pnrarvn guler27smsk_ günde bir iki kere düzensiz olan toplanma ve kasılma hissi normal dedi doktorum bana ama düzenli hale gelirse sürekli olur ve ağrıda artış olursa hemen gel dedi. Ben özellikle bacaklarımı uzatıp yatarsam oturursam sertleşme oluyor bir minder koyarsam düzeliyor. 25. Haftada korkudan nstye girdik çok şükür birşey çıkmadı 30. Haftadayız inşallah hepimiz sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza
Melikeyildiz Kasigimin sağ tarafında batma gibi birşey oluyor ve çatı kemigim de agri var bebek hareket ettikçe tuvaletim geliyor ciss ciss batiyor gibi acaba neden bilen varmi 32+2 haftaligim 🙂
Tubabulat2018 Melikeyildiz bende de altta baski oluyordu ve hemen tuvalet ihtiyacı geliyordu bebegimin hareketlerini asagida hissediyirdum ve bugun muayenem vardi bebek asagidaymis canim sende bi doktora gorun bence neolur neolmaz Allaha emanet bebeklerimiz.
Yusra01 guler27smsk_ 36 haftalığız bizde son 1 haftadır günde 4 kez falan adet sancısı gibi sancı giriyor kasıklarıma sızlıyo resmen sonra geçiyo sanırım bu yalancı sancı oluyo🙄
Merveykaya 31 haftadayım bende iki gündür adet sancısı gibi ağtım var nst ye girdim sancım çıkmadı doktorum yalancı sancı olabileceğini söyledi ve sürekli yatmak istiyorum kafamı kaldıramıyorum.Allah hepimize yardım etsin🙏
ysmnilhan1 guler27smsk_ 33 hafta valla ben kasılma nedir anlamıyorum ya tel bildiğim çok ayakta kalınca her yerim ağrıyor
guler27smsk_ ysmnilhan1 kasılma birden bire karnın tutuluyor sanki beline ve kasiklarina agri giriyo cnm 😊
Mrnz 33+4 günlük olduk ilk hamileliğim çok anlamıyorm adet ağrısı gibi ağrım oluyor bahsettiğiniz şey bu mu