Rabiaibrahim0803 Glsmtoztrk53 canım tahmini doğumun 15 ağustosa mı denk geliyo yoksa planlı sezaryen mi olucaksın? Benimde 13 ağustosa denk geliyo tahmini doğumum ama ben 29+1 günlük hamileyim
Glsmtoztrk53 Rabiaibrahim0803 tahmini doğum tarihi 26 ağustos ama sezeryan olacağı için doktorum 15 ağustosa gün verdi
Dorukksenay Nermin Gulcin60 tahmini Doğum tarihi bilgisayar da çıkan ama kesin erken olur öyle hissediyorum
Hominigirtlak Glsmtoztrk53 27 haftalikken mi dr belirlerdi o tarihi ben 25 haftaligim bayramdan sonra kontrolum var ozaman bisey der mi sizce
Glsmtoztrk53 Hominigirtlak geçen hafta gitmiştim 26 haftalıkken söylemişti. Sen sor doktoruna muhakkak söyler
mucize42 Glsmtoztrk53 29+3 kurban bayramının ilk günü görünüyor ama kız cocugu erken gelir diyorlar bekleyip görcez artık😃
Gulcin60 Dorukksenay benim de aynı çıkıyor canım ama ben senden bir hafta falan önseçim aynı tarih nasıl oluyor onu anlamadım sadece
Rabiaibrahim0803 Glsmtoztrk53 hmm anladım canım Rabbim sağ sağlim kucağına alabilmeyi nasip eylesin 😊
Glsmtoztrk53 Buseler bende uzun kollu aldm bebek üşür falan diye düşündüm ama yinede bi 2 kısa parça alıcam yeni doğan için sende al zaten snrası kış :)
butterfly4 @Mavis222 ben de 27+3 üm, tahmini Doğum 26 Ağustos dedi doktor, sen de mi sezaryen olacaksın canım