@Mavis222 ben de herşeye hazırladım kendimi, herşey normal olursa normal Doğuma hazırladım, doktor sezaryen yapmak zorundayım derse sezaryene hazırladım, ama ikisinden de korkuyorum 🙁 allah yardımcımız olsun, ben de bayrama gelir herhalde diyordum bizimki kız, annem kızlar erken gelir dedi, ama burada 40-41 haftalarda gelen kız Bebek doğum hikayeleri çok okudum, bakalım bizi ne bekliyor 🙂