yLzgrLr Glsmtoztrk53 canım biz de 27+3 olduk ama doğum tarihimiz henüz belli değil sezeryan bakalım :)
Tamam Glsmtoztrk53 ben de 27+2 ve muhtemelen aynı gün doğuracağız.Ben de o gün doğmasını istiyorum Allah inşallah nasip eder.Hangi hastane?
Glsmtoztrk53 Gulcin60 benm normalde muhtemel doğum tarihi 26 Ağustos. Ama sezeryan olacağı için doktorum 15 ağustos için gün verdi.
Dorukksenay Nermin Gulcin60 tahmini Doğum tarihi bilgisayar da çıkan ama kesin erken olur öyle hissediyorum
Anacsevgidolumelek Glsmtoztrk53 30.haftadan selam kizlar ebemize gore 10 agustos kurban arefesi fekaat ben daha erken bekliyorum :)